2016-06-21

Kontrole

Dokumentacja z przebiegu i efektów kontroli nieujęta w poszczególnych zakładkach dostępna jest na wniosek złożony w szkole.

 

Kontrola obiektu w trakcie trwania półkolonii Protokół kontroli nr ON-HD.466.1.17.2016 z dnia 24.02.2016

Kontrola obiektu - stan sanitarno-higieniczny. Ocena realizacji programu oświatowego. ON-HD 466.1.147.2016 z dnia 1.12.2016

Kontrola bieżąca stanu sanitarno - porządkowego bloku żywieniowego. - 12.12.2016 r. 

Kontrola Płatnika Składek przez Inspektora Kontroli Zakładu Ubezpieczeń Społecznych  - 17.01.2017 r. 

Kontrola Kuratorium Oświaty w zakresie prawidłowości organizacji i funkcjonowania biblioteki szkolnej - 21.02.2017 r. 

Kontrola obiektu pod kątem przygotowania nowego roku szkolnego 2017/2018. - 21.08.2017 r. 

Kontrola obiektu stanu sanitarno-higienicznego. Ocena realizacji programów oświatowych.- ON-HD.466.1.122.2017 - 05.10.2017 r. 

Kontrola sanitarna + ocena stanu sanitarnego - 23.10.2017 r. 

Kontrola programu "Szklanka mleka" - POZ/WRRR/30/2017 - 27.10.2017 r. 

Kontrola obiektu i realizacji obowiąków z zakresu ochrony przeciwpożarowej - PZK.Z.5580.4.1.2018 - Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej  - 26.01.2018 r. 

KOWR CT Poznań "Program dla szkół" - raporty z kontroli: POZ/WRRR/44/2018/DEL, POZ/WRRR/86/2018/DEL -24.05.2018 r. 

Kuratorium Oświaty - kontrola doraźna w zakresie: udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej , zapewnienie uczniom bezpieczeństwa podczas pobytu w szkole, prawidłowość organizowania wycieczek w szkole, współdziałania z rodzicami. 21-22.06.2018 r. 

Organ prowadzący - kontrola uproszczona w zakresie bezpieczeństwa w szkole. - 03.07.2018 r.

ON - HD.4401.1.6.2018 r. - Kontrola stanu sanitarno - higienicznego obiektu, ocena realizacji programu edukacyjnego. 05.10.2018 r. 

Program "Owoce i warzywa w szkole", "Dopłaty do spożycia mleka i przetworów mlecznych w placówkach oświatowych". 19.10.2018 r. 

Kuratorium Oświaty - Kontrola planowa.  Ocena prawidłowości tworzenia, organizowania oraz funkcjonowania oddziałów sportowych. 08.02.2019 r. 

ON-HD.4401.1.6.1.2019 - Ocena stanu sanitarnego szkoły - 26.09.2019 r.

OZ.466.55.2019 - Ocena realizacji programu edukacji zdrowotnej "Trzymaj formę" - 26.09.2019 r. 

OZN-HZ.4110.29.1064.1.2019 - ocena sanitarna bloku żywieniowego - 26.09.2019 r. 

Kontrola problemowa realizacji zadań obronnych i zarządzania kryzysowego. Urząd Miasta Ostrów Wielkopolski - 06.11.2019 r. 

Kontrola w zakresie rozwoju aktywności fizycznej dzieci i młodzieży - 18.10.2019 r. - Delegatura NIK  w Poznaniu 

Kontrola zgodności z przepisami prawa organizowania zajęć w grupie do pięciu uczniów lub w formie indywidualnej oraz udzielania uczniom pomocy psychologiczno - pedagogicznej w formie zindywidualizowanej ścieżki kształcenia. - 04.03.2020 r.  Kuratorium Oświaty Delegatura w Kaliszu 

Kontrola szkoły pod kątem przygotowania do nowego roku szkolnego 2020/2021 - sanepid - 30.07.2020 r. 

Kontrola systemu monitoringu wizyjnego oraz bezpiecznych i higienicznych warunków pracy - Urząd Miasta - 11.08.2020 r. 

Ocena realizacji Ogólnopolskiego programu edukacyjnego Trzymaj Formę - Państwowa Inspekcja Sanitarna - 30.09.2020 r. 

Ocena realizacji Programu Antynikotynowego Edukacji Zdrowotnej "Bieg po Zdrowie" - Państwowa Inspekcja Sanitarna - 17.05.2021 r. 

Kontrole rok szkolny  2021/2022

29.10.2021PIS Ostrów Wielkopolski Joanna Żywica, Oliwia Wach : kontrola tematyczna oceniająca warunki do utrzymania higieny uczniów oraz frekwencji uczniów w szkole

12.04.2022PIS Ostrów Wielkopolski Danuta Kaczmarek: Ocena realizacji Programu Antynikotynowej Edukacji Zdrowotnej „ Bieg po zdrowie”

18.06.2022 PPIS Ostrów Wielkopolski Joanna Kobiela-Idzikowska, Paulina Fabisz – Mikołajczyk: kontrola kuchni

07.07.2022 PPIS Ostrów Wielkopolski Kontrola przygotowania szkoły do nowego roku szkolnego 2022/2023

Kontrola rok szkolny 2022/2023

17.08.2022 KP PSP Ostrów Wielkopolski - kontrola p.poż. 

Kontrole rok szkolny 2023/2024

05.03.2024 PPIS Ostrów Wielkopolski - Kontrola Stanu Sanitarno-Higienicznego. 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..